تبلیغات صنعت ساختمان مجله صنعت ساختمان بررسی چالش‌ها و راهکارهای صنعت آلومینیوم
تبلیغات در ایران پزشکان و مراکز درمانی بازار املاک آژانس املاک بازار مبل ایران نما ساختمان در ایران بازار سنگ ایران شرکت های باربری ایران .
 

دفتر مطالعات انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: صنعت آلومینیوم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع استراتژیک در جهان شناخته می‌شود که همین امر منجر به تولید این فلز در اکثر کشورهای پیشرفته، به‌رغم نداشتن مزیت در تولید شده است. ایران با داشتن بیش از 475 هزار تن ظرفیت تولید آلومینیوم، اقدام به تولید این فلز مهم و استراتژیک کرده است ولی عدم توجه به تامین انرژی پایدار مورد نیاز این صنعت، همچون عدم رسوب تکنولوژی روز دنیا در تولید آلومینیوم در ایران و عدم توجه به کشف ذخایر جدید و اقتصادی بوکسیت در ایران یا مشارکت در استخراج ذخایر بوکسیت در دیگر کشورها، عملا صنعت آلومینیوم در ایران را با بحران مواجه ساخته است. تصور آینده روشن برای صنعت آلومینیوم در ایران بدون توجه به تامین مواد اولیه، تامین برق پایدار و رقابتی و بهسازی صنایع آلومینیوم (برای کاهش آلایندگی و مصرف برق) غیرممکن خواهد بود /منبع: روزنامه دنیای اقتصاد به نقل از خبرگزاری مهر

مجله اینترنتی صنعت ساختمان
http://sakhteman.ibep.ir