مجله راز موفقیت تفریح و سرگرمی مجله تازه های تکنولوژی آمازون با خرید یک میلیارد دلاری وارد دنیای بازی شد
تبلیغات در ایران پزشکان و مراکز درمانی لوازم صوتی و تصویری بازار کامپیوتر ایران بازار موبایل ایران .
 

آمازون در بی‌سابقه‌ترین مورد از خرید یک شرکت تجاری دیگر، حدود ۹۷۰ میلیون دلار صرف تملک شرکت توییچ کرد که در زمینه ارائه خدمات آنلاین بازی فعال است.
این مساله به تایید هر دو شرکت رسیده و قرار است آمازون این مبلغ را به طور نقدی پرداخت نماید.
آمازون تا به حال هرگز چنین پولی را صرف خرید شرکت‌های فناوری دیگر نکرده بود و با این کار نشان داده که در اندیشه متنوع کردن حوزه های کاری خود است. از سوی دیگر با این کار آمازون می‌تواند محتوای ویدیوی متنوع‌تر و اختصاصی خود را ارائه کند که مشتاقان بازی های ویدیویی را هم جذب خود خواهد نمود.
پلاتفورم ویدیویی توییچ به کاربران امکان می دهد تا علاوه بر انواع بازی ها به فیلم هایی با موضوع توصیف و نقد بازی ها و همین طور برنامه های متنوع در این زمینه دسترسی داشته باشند. تعداد مخاطبان این خدمات در ماه های اخیر رشد خوبی داشته و شرکت های عرضه کننده محتوای ویدیویی از این طریق هم تقریبا در شش ماه اخیر دو برابر شده اند.
بر اساس تازه ترین آمار تعداد مخاطبان توییچ از 45 میلیون نفر به 55 میلیون نفر افزایش یافته است. هر کاربر این خدمات به طور متوسط 106 دقیقه را صرف استفاده از آنها می‌کند.
این دومین تحول اساسی در فرایندهای تجاری شرکت آمازون است. این شرکت یک ماه قبل با عرضه گوشی هوشمند فایرفون با قابلیت‌های ویژه هم توجه علاقمندان را به خود جلب کرده بود /منبع: خبرگزاری فارس

تفریح، سرگرمی، اطلاعات عمومی
http://fun.ibep.ir